איך לעצב את הסלון בלי להוציא הרבה כסף

הסלון הוא החלל הביתי בו אנחנו מבלים הכי הרבה זמן. בחדר השינה אנחנו ישנים, במטבח מכינים אוכל ולפעמים גם אוכלים, אבל בסלון אנחנו נחים, נרגעים, משוחחים, משחקים עם הילדים. לכן חשוב כל כך שהסלון שלנו יהיה נעים ומזמין, שנחוש בו בבית, שיהיה לנו בו כיף ושהוא ימלא אותנו באנרגיות חיוביות.

אבל סלונים הם יקרים, ולא תמיד אנחנו מעוניינים להשקיע סכומים נכבדים בעיצובם מחדש. במקרים אלה אנחנו יכולים לעשות מספר פעולות ולקנות כמה דברים ספציפיים שישדרגו את העיצוב מבלי לרושש אותנו.

סלונים במבצע

קודם כל, לפני שאנחנו יוצא למסע רכש, כדאי לבדוק אם ישנם סלונים במבצע. מבצעים שכאלה קיימים באופן קבוע בחנויות שונות, ואם נשכיל לקנות סלון במבצע נוכל לקבל הרבה יותר בעבור לפחות כסף, מה שמאפשר לנו לא להתפשר על העיצוב והסגנון.

סלון

סלון פינתי

אם לא מצאתם סלונים במבצע, אפשר לבחור סלון פינתי כאבן הפינה של הסלון החדש. סלון פינתי משנה לחלוטין את הסלון: יש הרבה יותר מקום לשכב ולהשתרע, כשאנחנו מארחים לא צפוף לנו ומתקבל מרכז כובד חדש לחדר. ניתן לבחור סלון פינתי בסגנון, בצבעים ובעיצוב המתאים לנו ולבית שלנו.

נכון שישנם סלונים פינתיים רבים שהם יקרים, אולם מדובר בהשקעה נקודתית וחד פעמית שמשתלמת לטווח ארוך ויש לה השפעה עצומה על העיצוב.

 

שטיח

שטיח הוא אחד מהפריטים העיצוביים הכי פחות מוערכים. נדמה לנו שלא שמים לב אליהם, אולם שטיחים איכותיים ויפים מקפיצים את החדר ומשתלבים בצורה מצוינת עם הרהיטים והעיצוב שמסביב. וגם כיף לדרוך עליהם בימי החורף הקרים.

 

שולחן סלון

שולחן הסלון ממוקם לרוב בלב הסלון, כך שאם מדובר בשולחן לא מרשים ולא ייחודי, הסלון כולו נראה מרשים ומעניין פחות. ישנם שולחנות סלון צבעוניים, קלאסיים, רטרו, יוקרתיים או כל סגנון אחר שישקף את הטעם שלכם.

 

לצבוע קיר

אחת הדרכים הזולות ביותר לעצב את הסלון היא על ידי צביעת אחד הקירות. קונים צבע שמתאים ומשתלב היטב עם הסלון – וצובעים. התוצאה מפתיעה בעוצמה של ההשפעה שלה על התחושה הכללית בחלל.

אם ניסיתם אחד או יותר מהפתרונות העיצוביים האלה תוכלו לראות את התוצאות במהרה ותחושו מיד בהבדל. והכי טוב, לא תצטרכו לשבור תוכניות חיסכון בשביל להרגיש שהסלון החדש שלכם הוא מקום שכיף לכם להיות בו.

דילוג לתוכן