בחירת מערכות ישיבה

רוצים לקנות מערכת ישיבה חדשה לסלון שלכם? עליכם להחליט האם אתם רוצים עור או סקאיי,  או שאולי בכלל בד.. כמה מקומות ישיבה אתם צריכים? איזה צבע ואיזה עיצוב?

אתם מבלים את רוב הזמן הפנוי שלכם בבית בסלון, שם אתם משתמשים במערכות הישיבה שלכם כדי לשבת מול מסך הטלוויזיה. עם הזמן, המערכות שאתם קונים הופכות לישנות והזמן מביא איתו הרבה בלאי. במצב כזה, צריך לקנות מערכת ישיבה חדשה שתוכל לאפשר המשך ישיבה נוחה ואיכותית בסלון הבית.

 

מבחר עצום של עיצובים

מאז ומתמיד אנשים היו צריכים מקומות ישיבה נוחים, וכשהסלון הפך להיות החדר המרכזי בבית – יש שיאמרו השולט – הצורך במערכות ישיבה איכותיות הפך להיות גדול במיוחד. עם השנים, היצע המערכות עבר שינויים רבים בכל הנוגע לעיצוב, והיום אתם יכולים למצוא מערכת ישיבה מעור, מסקאי ואף בריפוד בד; אתם יכולים למצוא מערכת בעלת עיצוב קלאסי או עיצוב מודרני תעשייתי, וקשת הצבעים של כל המערכות היא רחבה במיוחד.

מערכות ישיבה

דגשים לבחירה הנכונה של מערכות ישיבה

אם אתם צריכים לקנות מערכות ישיבה חדשות, המבחר העצום יכול להיות מבלבל, אבל לא אם קודם כל תחליטו מה אתם רוצים. לפני הכל, בידקו כמה מקומות ישיבה אתם צריכים בהתאם למספר הנפשות בבית וקחו בחשבון גם אירוח של אנשים לכבוד חג, מפגש משפחתי או עם החברים. בשלב הבא, תחליטו מה אתם מעדיפים מבחינת המעטפת של מערכות הישיבה- ריפוד עור, סקאיי או בד. אם אתם רוצים ליצור מראה יוקרתי בבית, העור והסקאיי הם הבחירה הנכונה. שני אלו גם יקלו עליכם בעת הניקוי השבועי של הבית. שימו לב גם להבדלי המחירים בין סוגי הריפוד. אם התקציב שלכם נמוך ובכל זאת אתם רוצים את המראה המבריק, מערכות ישיבה מסקאיי יכולות לעלות אלפי שקלים, בעוד שמערכות ישיבה מעור מגיעות לעיתים לסכומים של 5 ספרות. אם יש לכם ילדים בבית, כדאי לבחור מערכות ישיבה זולות יותר.

איזה עיצוב אתם מעדיפים? קלאסי או אולי מודרני? בחרו את הסטייל שמתאים לעיצוב של הבית, או לעיצוב שאתם מתכוונים ליצור בבית אחרי מקצה שיפורים ועבודות שיפוצים. שימו לב לקווים של העיצוב, ישרים או עגולים.

המבחן האמתי מתרחש בחנות

מצאתם מערכות ישיבה שמוצאות חן בעיניכם, נראה שהן מתאימות לתקציב שלכם והממדים שלהן מתאימים לחלל הסלון? מבחן האמת מתרחש כאשר הולכים לחנות ובודקים את המערכות באופן אישי. אל תתביישו להתיישב על המערכות שאתם שוקלים לקנות, שכן נוחות היא הדבר החשוב ביותר בתהליך הבחירה. נועו עליהן בחופשיות כפי שהייתם עושים על מערכות הישיבה בבית שלכם ונסו להרגיש עד כמה הן נוחות לכם. שימו לב לתחושה בגב ולצורה שבה הרגליים שלכם נוגעות ברצפה.

דילוג לתוכן